Kniha Roztěkaná mysl - konečně přečtena!

09.08.2023


Konečně dočteno! Knížku Gabora Matého ROZTĚKANÁ MYSL mám doma už rok, jak jsem zjistila! Ale dokázala jsem jí během roku přečíst jen asi první dvě kapitoly. Zřejmě jsem na ní potřebovala prostor, protože jsem jí teď přečetla během pár dní a poctivě jsem jí v sobě probírala sama se sebou. Většinou totiž nemám problém přečíst knihu, která mě zajímá, rychle na jeden zápřah, ale tahle kniha od Gabora se přečtení nějak vzpírala. 

Byla to mnohá AHA, spousta pocitů, i trocha polemiky... rozhodně k téhle knize napíšu článek, recenzi. Je unikátní. Knihu určitě DOPORUČUJI, je velmi, V E L M I obohacující. 

Kniha vyšla v nakladatelství PeopleComm s.r.o. a pokud vás zajímají i další knihy autora, najdete je všechny v jednom balíčku ZDE, případně si je můžete koupit i jednotlivě nebo (určitě některé, možná i všechny) jako e-booky. 

P.S. Podobný problém jsem ještě měla s knižní podobou deníku Viktora Frankla. Většinou knihy z prostředí koncentračních táborů přečtu, i když ne všechny, ale Franklův deník se mi taky vzpíral, už je to třetí rok a je stále nedočtený (mimochodem s Franklovou logoterapií velmi souzním, oba jsme došli k témuž, navíc jsem na logoterapii měla báječnou paní profesorku, takže tam asi problém nebude).

Copyright ADHD a ADD v dospělosti | © 2020  
UPOZORNĚNÍ: Články, texty a odkazy uveřejněné na těchto stránkách jsou míněny pouze jako soupis nejrůznějších veřejně dostupných informací o ADHD, ADD a příbuzných tématech pro osoby starší 18 let. O svých problémech, potížích a jejich řešení se vždy poraďte nejprve se svým lékařem nebo terapeutem.   
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky